Informace - Často kladené otázky | Monatour - Cestovní Kancelář

Po - Pá 12 - 16 hod 724 39 39 39

Informace

Často kladené otázky

Jaké speciální ceny nabízíte pro rodiny s dětmi?
Snažíme se, co nejvíce vyjít vstříc rodinám s dětmi, a proto u většiny pobytových zájezdů nabízíme speciální dětské ceny. Jejich výše a podmínky se liší hotel od hotelu, obecně však platí, že dětské ceny je možné uplatnit vždy při ubytování s minimálně 2 dospělými osobami na pokoji. Kromě toho nabízíme ve vybraných hotelech a termínech také akci "dítě zdarma“.

Jak je to s dětskými cenami na poznávacích či relaxačních pobytech?
U poznávacích zájezdů neaplikujeme (až na výjimky - např. Paříž a Disneyland) aplikovat žádné slevy pro děti. U relax pobytů je u některých zájezdů dětská cena poskytována. Informace o konkrétních zájezdech s touto slevou Vám rádi poskytneme.

Jaká jsou nástupní místa na Vaše zájezdy?
Obvyklá nástupní místa jsou Kolín, Hradec Králové, Pardubice, Nymburk, Poděbrady, Jičín a Praha. U pobytových zájezdů lze nastoupit také v Berouně, Rokycanech či Plzni. U zájezdů do Maďarska, Slovinska a na Slovensko také v Havlíčkově Brodě, Jihlavě a Brně. Nutnou podmínkou pro realizaci nástupního místa je minimální počet 8 účastníků. Konkrétní trasa se tvoří vždy týden před zahájením zájezdu dle aktuálních počtů klientů na daných nástupních místech.

Mohu změnit své nástupní místo?
Ano, ale pouze na základě předchozího potvrzení od cestovní kanceláře. Nástupní místo nelze měnit v den odjezdu a nelze ho měnit svévolně bez předchozího schválení od cestovní kanceláře.

Co když nebude v mém nástupním místě 8 osob, které jsou potřeba pro realizaci nástupního místa?
Snažíme se vyjít všem klientům maximálně vstříc, a proto se tento problém snažíme vyřešit tak, abychom Vaše nástupní místo rušit nemuseli. Bohužel, vzhledem k nutné optimalizaci tras to vždy není technicky možné. V tom případě se s Vámi cestovní kancelář spojí a nabídne Vám nejbližší možné nástupní místo. Změna nástupního místa není důvodem k odstoupení zákazníka od smlouvy o zájezdu bez povinnosti uhradit odstupné.

Kdy obdržím informace o odjezdu?
Informace o odjezdu zasíláme obvykle 7 dní před odjezdem či odletem. V případě, že jste nám poskytli svojí emailovou adresu, budou Vám automaticky poslány emailem. Pokyny na cestu si můžete vyzvednout také v cestovní kanceláři či cestovní agentuře, kde jste si zájezd objednali.

Neobdržel jsem pokyny k odjezdu. Co mám dělat?
Pokud do Vašeho odletu či odjezdu zbývá méně jak 7 dní, kontaktujte cestovní kancelář či agenturu, kde jsem si zájezd zakoupili. Pokyny k odjezdu by již měly být nachystány.

Zajišťujete transfer na letiště?
Vzhledem k malému zájmu klientů již hromadné transfery na letiště nenabízíme. Klienti se na letiště dopravují sami. V cílové destinaci na Vás již bude čekat delegát, který zajišťuje transfer do vašeho hotelu.

Dají se slevy sčítat?
Slevy se nesčítají, aplikujeme vždy pouze jednu, a to tu nejvýhodnější pro Vás.

Pokud jsem sám/sama, doobsadíte mě?
Chcete-li cestovat samostatně jste povinni uhradit příplatek za jednolůžkový pokoj, který standartně účtují všechna ubytovací zařízení. V případě, že by se našel další jednotlivec, rádi Vás budeme informovat o možnosti doobsazení. V takovém případě bude sepsána nová smlouva o zájezdu, tentokrát bez příplatku za jednolůžkový pokoj.

Jsem členem Travelclubu Monatour. Mám nárok na přední místa zdarma?
Členů našeho Travelclubu si velmi vážíme. Jako bonus jim poskytujeme jejich oblíbené sedadlo v autobuse. V případě, že je toto sedadlo jiným klientem připlaceno, má přednost a členům TC poskytneme nejbližší možné.