Volejte:
724 39 39 39
Infolinka Monatour
 -
 -

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Jaké speciální nabídky nabízíte pro děti?

Snažíme se, co nejvíce vyjít vstříc rodinám s dětmi, a proto u většiny pobytových zájezdů nabízíme speciální dětské ceny. Jejich výše a podmínky se liší hotel od hotelu, obecně však platí, že dětské ceny platí vždy při ubytování s minimálně 2 dospělými osobami na pokoji. Kromě toho nabízíme různé akce typu "dítě zdarma", "dítě 1+1", apod.

 

Jak je to s dětskými cenami na poznávacích či relaxačních pobytech?

U poznávacích zájezdů bohužel nelze (až na výjimky - např. Paříž a Disneyland) aplikovat žádné slevy pro děti. U relax pobytů je u něktěrých zájezdů dětská cena poskytována.

 

Jaká jsou nástupní místa na Vaše zájezdy??

Obvyklá nástupní místa jsou Kolín, Hradec Králové, Pardubice, Nymburk, Mladá Boleslav, Jičín a Praha. Na většinu našich zájezdů můžete nastupovat i v Liberci, Jablonci, Plzni, Berouně, Poděbradech, Čáslavi a v Náchodě, u zájezdů do Maďarska, Slovinska a na Slovensko také v Havlíčkově Brodě, Jihlavě a Brně. Nutnou podmínkou pro realizaci nástupního místa je minimální počet 8 účastníků.     Více o nástupních místech zde...

 

Mohu změnit své nástupní místo?

Ano, ale pouze na základě předchozího potvrzení od cestovní kanceláře. Nástupní místo nelze měnit v den odjezdu a nelze ho měnit svévolně bez předchozího schválení od cestovní kanceláře.

 

Co když nebude v mém nástupním místě 8 osob, které jsou potřeba pro realizaci nástupního místa?

Snažíme se vyjít všem klientům maximálně vstříc, a proto se tento problém snažíme vyřešit tak, abychom  Vaše nástupní místo rušit nemuseli. Bohužel, vzhledem k nutné optimalizaci tras to vždy není technicky možné. V tom případě se s Vámi cestovní kancelář spojí a nabídne Vám nejbližší možné nástupní místo. Změna nástupního místa není důvodem k odstoupení zákazníka od smlouvy o zájezdu bez povinnosti uhradit odstupné.

 

Co mám dělat, když nechci využít transfer na letiště?

Informujte nás prosím neprodleně na telefonním čísle 321 71 81 71 nebo 724 39 39 39.

 

Co se stane, když transfer zmeškám?

Podle všeobecných smluvních podmínek musíte být připraveni k nástupu na transfer 15 minut před plánovaným odjezdem. Bohužel s ohledem na ostatní klienty nemůžeme čekat. V tom případě se musíte na letiště dopravit na vlastní náklady. Také Vás musíme upozornit, že odbavovací přepážky na letišti zavírají i 40 minut před plánovaným časem odletu. Pokud na letiště nedorazíte včas, nemusí Vám být odlet umožněn.

 

Kdy obdržím informace o odjezdu?

Informace o odjezdu zasíláme obvykle 7 dní před odjezdem či odletem. V případě, že jste nám poskytli svojí emailovou adresu, budou Vám automaticky poslány emailem. Informace k odletu si můžete vyzvednout také v cestovní kanceláři či cestovní agentuře, kde jste si zájezd objednali.

 

Neobdržel jsem pokyny k odjezdu. Co mám dělat?

Pokud do Vašeho odletu či odjezdu zbývá méně jak 7 dní, kontaktujte cestovní kancelář či agenturu, kde jse si zájezd zakoupili.